2011. június 21., kedd

Alexandriai hétköznapok X.

Egyéb dolgom nem lévén úgy döntöttem, hogy kilátogatok a szokásos strandomra. Éppen behunyt szemmel élveztem a napsütést, amikor dulakodás hangjai ütötték még a fülem. Ahogy kinyitottam a szemem látom, hogy tőlem mintegy 5 méterre egy bajszos, 40év körüli férfi pofoz és ráncigál egy jóval fiatalabbat.

Hamarosan népes tábor gyűlt köréjük és úgy tűnt, hogy minden érkező a bajszos oldalán van. Aki csak tehette és a fiatal közelébe ért, igyekezett rásózni egy jó nagyot, ahol érte. Ahogy a tömeg felém mozdult kénytelen voltam arébb tenni ideiglenes fekhelyem, de még látótávolságban maradtam.

Aztán mikor a fiatalt lefogva elkezdték átkutatni egyértelművé vált, hogy tolvajt fogtak. Azonban ekkor már kezdett eldurvulni a helyzet és egyre többen érezték úgy, hogy magukra kell vállalniuk az átmeneti ítéletvégrehajtói hatalmat. Szerencsére a nekibuzdult tömeg józanabbik tagjai ekkor már a fiatal védelmére keltek és néhány rásegítő utánarúgás és tasli kíséretébe a kerítés felé terelték, amin felmászva, a - szó szerint - nyakoncsípett tolvaj már biztonságban érezhette magát. Egy kis kiabálás után pedig boldogan váltak szét a felek: a tolvaj, hogy ennyivel megúszta és a tömeg is, hogy sikerült igazságot szolgáltatnia.

Én pedig békésen napoztam tovább.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése