2011. június 20., hétfő

Hurghada

Az utazásom Hurghada-i részével nem szeretnék sokat foglalkozni, mert Egyiptomban ezek a helyek (Hurghada, Sharam el-Sheik) inkább kirakatüvegek a turisták számára, mint az arab kultúra hordozói. Természetesen be lehet fizetni különböző szafarikra és egy sivatagin én is részt vettem, amelyről majd külön bejegyzést szeretnék írni, amikor a Maged-tól megkapom a fényképeket (aznap én elfelejtettem a kamerám).

Panoráma a szobánkból

Magyar bevonulás















Az arab világban jelenleg zajló események sok látogatót elriasztanak, azért a mi hotelünk is kb. olyan 20%-on üzemelhetett és a vendégek nagy része is egyiptomi volt. Itt fontos megjegyezni, hogy a tüntetések és zavargások ezen a helyen egyáltalán nem érezhetőek, a vendég elmaradásán kívül semmi jelét nem látni, tehát alaptalan a félelem.

Ezt kihasználva kellemesen el lehetett beszélgetni az ott dolgozókkal, egyáltalán nem volt rohanás. Az első nap leesett az álluk, hogy én is tudok arabul és ennek hatására engem kiemelt figyelemmel kezeltek mindvégig Ha különleges kérésem volt, - pl. Bloody Mary koktél - , próbáltak neki eleget tenni több-kevesebb sikerrel.

Ezez, Tivadar , Ramy
Jövőre visszavárnak....
Mivel a hotelünkben elég nagy volt a pangás esténként kénytelenek voltunk bemenni a 15km-e lévő városközpontba (Hurghada), ahol több szórakozóhely is található (Ministry of sound, Little Buddha, Hard Rock Cafe), melyek közül a Little Buddha tűnt igazán népszerűnek, ahol két éjszakát is végigmulattunk.
Little Buddha kívül...
....és belül









Kis hangulatfokozók: LB Special Five
Ezen kívül még a Ministry-ben is megfordultunk, de azzal az estével kapcsolatban nem volt szerencsénk, nem igazán volt élet a tengerparti résszel is rendelkező szórakozóhelyen. Talán majd jövőre....

(folyt.köv. a Szafarival, amint megkapom a képeket!)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése