2011. május 28., szombat

Suzanna születésnapja

Múlt hét szerdán én is hivataos voltam Suzanna 5.születésnapjára. Az volt a benyomásom, hogy minél fiatalabb valaki, annál nagyobb bulit csapnak ez alkalomból. A helyszínt a kis ünnepelt választotta ki, ő döntötte el, hogy a Nany-ék lakásában szeretne ünnepelni. Mikor megérkeztünk már terített asztal fogadott bennünket, de mielőtt hozzáláthattunk volna a finom falatoknak, még jött az ajándékok átadása és a felköszöntés.
Egy dömper....
... egy Ríka baba...










....és egy kisvasút
Ezt követően már beindult a buli, a zene, a tánc és persze az elmaradhatatlan tortázás. Mivel mindenki rendesen kiöltözött erre az alkalomra, szívesen álltak össze egy-egy kép erejéig és jó sokat lehetett fényképezni.
Az ünnepi menü
Az egész Mahir-család










Az ünneplést követően pedig éjszakába nyúló beszélgetés következett, amelynek én inkább hallgatója voltam, mint aktív résztvevője. Szóba került a közelgő utazásom is, és hogy majd előtte feltétlenül kell tartani nekem is egy bulit. Arra kiváncsi leszek! :)
Nekem a Ríka baba volt a kedvenc ajándékom

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jól is áll Neked az a kis Ríka baba! Ennél már csak az eredeti, 164 cm-es változatával nézhetnél ki jobban! :)

    VálaszTörlés
  2. Ha minden jól megy, akkor július 8-án én is kapok egyet ajándékba.

    VálaszTörlés