2011. április 10., vasárnap

Iskolai zárójelentés

Mint ahogy a korábbiakban már beszámoltam róla, sokat gondolkodtam azon, hogy mikor fejezzem be az iskolát, mert az órákat egyre inkább az egyiptomi arab töltötte ki és nem a számomra fontos klasszikus. Aztán végül úgy döntöttem, hogy május közepéig maradok. Azonban igaz a mondás, hogy "Ember tervez, Isten végez.", mert végül mégiscsak befejezem a jövő héten.

Történt ugyanis, hogy az ukrán csoporttársam hazautazik egy időre, így pedig az orosz nő is abbahagyja a kurzust, mert neki az ukrán lány fordított angolról. (Azért vicces, hogy azért jöttek az Orosz Intézetbe tanulni, hogy az legyen a közös nyelv és végül mégis angolul folyt az oktatás, mert a tanárunk nem tudott annyira oroszul.)

Szóval a tanárom mondta, hogy emiatt a csoportos foglalkozást nem tudja tovább folytatni,de ha gondolom járhatok továbbra is egyedül (50LE/óra, most 200LE-t fizetek 16óráért) vagy skype-on keresztül oktatna tovább (30LE/óra). Mivel az 50LE/órát eléggé sokallom, a netem pedig nem igazán alkalmas a skype-ra (vagy csak késő éjszaka), ezért eldőlt, hogy akkor én is most fejezem be. Hogy teljesen őszinte legyek nem igazán bánom! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése