2011. március 17., csütörtök

Helyzetjelentés

Egy ideje már nem írtam bejegyzést, de ez nem  lustaság számlájára irandó, hanem mostanában teljesen hétkönapi életet élek, de történik semmi beszámolásra méltó. Lassan megérkezik a nyári meleg, a hétvégére már 30fokot mondanak, így végre lesz alkalmam ellátogatni a közeli tengerpartra és szerezni egy kis színt.

Az arabot is kezdem egyre jobban megérteni és beszélni. Múlt héten vasárnap, suliból hazafele, már jól elbeszélgettem a buszmegállóban egy férfival, aki tőlem szerette volna megtudakolni hányas buszok jönnek ebbe a megállóba és melyik megy közülük Asafra városrészbe, ahol én is lakom. Miután kisegítettem jókedvűen tértem haza, büszke voltam magamra! :)

Remélhetőleg a közeljövőben többet is fogok utazgatni, így majd nem csak Alexandriáról láthattok képeket, hanem más egyiptomi város(ok)ról is. Talán húsvétkor sikerül mjd eljutnom El-Minia-ba, ami karácsonykor sajnos ottani családi gondok miatt meghiúsult. Ezt az utolsó 3hónapot mindenesetre szeretném meghajtani és teljesen kihasználni a még rendelkezésre álló időt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése