2011. március 28., hétfő

Az iskolai helyzet

Már egy ideje gondolkodom rajta, hogy a tervezettnél előbb be kellene fejeznem az itteni nyelviskolát és ebben a tegnapi tanóra csak megerősített.

Szerdán hívást kaptam a tanáromtól, hogy beteg és ezért sajnos elmarad az aznapi óra. A kinti borongós idő miatt ezt nem is igazán bántam, gondoltam majd bepótóljuk. Vasárnap viszont szó sem esett semmiféle pótlásról, mintha ez úgy lenne természetes, hogyha bármi gondja van, akkor az óra elmarad, de a pénzt azért köszönik szépen.

Ha ez nem lett volna elég, az óra 3/4-ét - a megszokottól eltérően - az egyiptomi arab töltötte ki, amivel én nem kívánok foglalkozni, mivel klasszikus arabot tanulok. A hab a tortán pedig az volt, hogy a tanárnő mondta, hogy ma nem tartunk szünetet, de neki 15perccel előbb el kell mennie. A szünet kb. 5perces szokott lenni!

Mindent összevetve az elhatározás megszületett bennem, mindenképpen előbb be fogom fejezni az iskola látogatását, csak még az nem dölt el, hogy május közepe, vagy április közepe-e a végleges dátum.

2 megjegyzés:

  1. Nem tudtál dönteni, hogy május vagy április közepe legyen, így inkább abbahagyod március végén, végül is így a biztos, nem? :D

    VálaszTörlés
  2. Igen, de végül úgy döntöttem, hogy nem igazán lenne fair, ha csak most jelenteném be hogy két hét múlva befejezem. Ezért maradok május közepéig.

    VálaszTörlés