2011. február 8., kedd

Rövid helyzetjelentés

Talán a nemzetközi hiradásokban már kevesebb figyelmet szentelnek az egyiptomi türténéseknek (az Index is befejezte az egész napos, folyamatosan frissülő hiradást), de itt megint áll a bál az utcán.

Csak el akartam ugrani a sarki pékségbe, de a szomszéd megállított az ajtóban és mondta, hogy jobb ha nem  megyek ki. Mondtam neki, hogy csak ide mennék a sarokra kenyérért, mire felkiabált a családjának, hogy kenyér kellene nekem és ők kisegítettek 2 nagy lepénnyel. Nagyon vigyáznak rám!

Mindenesetre kezd már nagyon unalmassá válni ez a folyamatos itthon ülés, persze jobb nem kockáztatni. Suliba természetesen még mindig nem tudok menni, és csak remélni tudom - hogy ez eddig gyakorlattal szemben - most nem a semmiért fizettem. (Mint ahogy már korábban is írtam, ha eddig valami miatt elmaradt egy óra, akkor az nem lett bepótolva, de a pénz köszönték szépen.)

Mindenesetre mindenképpen megpróbálom majd elérni, hogy a tüntetések és a kijárási tilalom miatt elmaradt órák be legyenek pótolva és ne monjdák majd azt, hogy letelt az egy hónap, tessék a kasszához fáradni. Csak tartanánk már ott, hogy ezt intézhessem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése