2011. február 2., szerda

Hétfő

Ma este átjött értem a Mahír és kérdezte, hogy szeretnék-e átmenni hozzájuk. Mondta, ha gondolom és úgy nagyobb biztonságban érzem magam, akkor ott is aludhatok, de mondtam, hogy erre semmi szükség.
Nekik természetesen van TV-jük, így végre kicsit én is képbe kerültem az itteni történéseket illetően, annak ellenére, hogy a TV-ből sajnos nem sokat értem. Azonban ha van valami olyasmi, akkor azt elmagyaráztatom magamnak.

A TV-ben csak a tüntetésekkel kapcsolatos műsorok mentek az összes csatornán. Vagy politikai elemzők mondták el a véleményüket, vagy a hétköznapi emberek telefonálhattak be a műsorba. Érdekes, hogy ezekre az adásokra nem a nyugodt hangvétel volt jellemző, hanem a műsorvezetők is gyakran felemelték a hangukat. Bár ez az arabos temperamentum engem 5hónap után már nem lepett meg!

Negyed 12fele Nany mondta, hogy ideje lenne hazamenni. Szerintem ez azért lehetett, mert úgy gondolta, hogy később akár veszélyes is lehet és4en kisértek vissza a lakásomhoz. Nagyon rendesek, hogy így vigyáznak rám és nagyon örülök neki, de az ő házuk és az én lakásom kb. 20másodpercnyi sétára van egymástól! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése