2011. január 2., vasárnap

Marjút - a konferencia központ

Hogy ne csak szomorú dolgokról írjak ma, végre sikerült kiderítenem mi is van Marjútban pontosan. Szóval ez egy - az alexandriai Jezsuita központ felügyelete alá tartozó - konferencia központ, szálláshellyel, előadóteremmel, étteremmel és a mindezeket kiszolgáló helységekkel.

Az odaút során nem voltam igazán bizakodó, mert Marjút látványa nem volt valami szívderítő. Azonban ahogy a központba értünk nagyon kellemesen kellett csalódnom, mert egy kis édenkert volt magas falakkal és egy hatalmas vaskapúval elkerítve.
A kert egy része
Az étterem és az egyágyas szobák épülete










A konferencia központ szolgáltatásiat bárki igénybe veheti 65LE/éjszaka/fő, de nekem, mint a főnök barátjának, természetesen ingyen volt az ott töltött egy éjszaka és az ellátás. :)


A szobák érdekessége, hogy nincs külön zuhanyzó  kialakítva, hanem a zuhanyrózsán kívül van a földön egy lefojó és az a zuhanyzó. Egyébként az efféle kialakítás nem csak itt volt jellemző, hanem pl. a szomszédban is így oldották meg ezt a kérdést. (Ilyen szempontból én el vagyok kényeztetve a káddal, csak ugye nálam meg melegvíz nincs. Szivesen cserélnék!)
A zuhanyrózsa...
...és a lefolyó














A történtek ellenére azért jól éreztem magam ott, jó volt egy kicsit kimozdulni Alexandriából. Remélem még számos alkalmam lesz Marjút-ba utazni, mert a zöld kert és a hely hangulata igazi felüdülés a zajos és piszkos nagyváros után.

Köszönet Mego-nak (és a libanoni csoportnak) a meghívásért! / Thank you Mego for the invitation!

A főnök munka közben :)

P.S.: Természetesen a buliról is lesz beszámoló, de mára eleget írtam már! :)

1 megjegyzés: