2010. október 25., hétfő

Egyiptomi gasztronómia

Egyik este a szomszédban vendégeskedtem, amikor olyan este 11,  fél 12 fele gondoltam, hogy ideje lenne hazaballagni. (Azt tudni kell, hogy az ilyen kései időpontok itt teljesen természetesek, más időbesztás szerint élnek az emberek!) Már az ajtóban voltam mikor kérdezték, hogy nem ennék-e egy kis kosheri maszri (maszri jelentése: egyiptomi), ami egyébként nem is kérdés volt, mert mire bármit válaszolhattam volna már készítették elő a kis asztalkát, szóval igazából nem volt beleszólásom a dolgokba.

Mondtam, hogy csak keveset kérek, mert már nem akarok és nem is tudok sokat megenni. A Suzy csak mosolygott, aztán egy olyan puposra rakott tányért rakott elém, hogy 2 embernek is elég lett volna. A kosheri maszri főbb összetevői: rízs, 2 féle tészta, lencse és párol hagyma.

Kosheri maszri
P.S.: Ezen egyébként a mai napig jóízűen elnevetgélnek, hogy keveset kértem és milyen sokat kaptam. Tegnap is éppen elmesélte az egyik nő a látogatóba érkezett nagypapárnak a "Tivadar esete a kosheri maszrival" című történetet.

1 megjegyzés:

  1. Mivel még csak egy kis 'walad' vagy, ezért kötelességüknek érzik, hogy etessenek, míg nagyra nem nősz.

    VálaszTörlés