2010. október 27., szerda

Alexandriai hétköznapok IV.

Biztos Neketek is volt már olyan, hogy úgy éreztétek valami összefogott ellenetek. Ma ez velem sem volt másképp, nevezetesen a 739-es busz csinált belőlem bohócot ma. Amúgy a majd lentebb olvasható dolgok felbukkanása (busz, net, stb.) engem nem ért meglepetésként, mert több éves tapasztalat és megfigyelés után már tudom, hogy számomra a november hónap és környéke mindig számos nehézséget hordoz. Ha stílustalan lennék, akkor az ilyen időszakra (ágra!) más kifejezést alkalmaznék, de jelen körülmények között maradjunk a negatív széria megnevezésnél.

A szokásos időben elinultam ma az iskolába. A buszmegállóba sétálván elhúzott mellettem a 739-es busz. Gondoltam magamban, hogy még szerencse, hogy csak hazafele jövök ezzel, sulibamenet a 738-ast kell használnom. A megállóba érvén elkezdtem várakozni, de csak egy újabb 739-es jött, amely rövid pihenő után (végső állomás) indult is tovább. Már jó 10-15perce jönnie kellett volna a buszomnak, mikor láttam hogy végre érkezik vmi, de - nem fogjátok kitalálni - egy újabb 739-es jött, ami le is állt a megállóban utasokra várni. Mikor már kb. 30perce nem jött a 738-asom megérkezett a következő 739-es, ami leparkolt a már ottlévő mellé felszállókra várni.

Szerencsére a várakozásom 50.perce környékén megérkezett a saját buszom is. Természtesen nem indult azonnal, pedig nem ártott volna, mert már így is késve érkeztem volna az iskolába. A sofőr még elment egyet teázni. Míg, már a buszon ülve, várakoztam az indulásra befutott egy újabb 739-es a már ott álló kettő mellé, mintha csak azért jöttek volna futószalagon, hogy engem idegesítsenek. A negyediket szerencsére már nem vártuk meg, így kb. fél óra késéssel meg is érkeztem az iskolába.

Suli után elsétáltam a 739-es megállójába. Gondoltam is, hogy legalább itt már nem kell sokat várni, ha egyszer ilyen sűrűn jár. Hamarosan jött is, de egy taxis is abban a pillanatban állt meg a buszmegállóba, így hiába integettem, hogy vegyen fel, lassítás nélkül hajtott tovább.

Nem fárasztalak Titeket  hazajutásom további részleteivel, de olyanon már meg sem lepődtem, hogy a boltban csak azt nem tudtam megvenni, ami miatt direkt korábban szálltam le a buszról, hogy ott vegyem meg.

Természetesen készítettem képeket is a mobilommal az egymás mellett várakozó kettő 739-esről és arról is, ahogy a harmadik befut melléjük. Amikor viszont át akartam másolni a képeket a gépre külön telepítő CD-t kért a mobilhoz, így ez most nem jött össze. Hogyan is jöhetett volna? Hiszen november közeleg....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése