2010. október 25., hétfő

Alexandriai hétköznapok III.

Volt már Veletek olyan, hogy bohócot csinált valaki vagy valami belőletek? Az én bohóccsinálóm itt az internet.

Tegnap este mikor jöttem hazafele, éppen az jutott az eszembe, hogy a múltkori probléma (elvágott kábel) óta nem volt semmiféle gond a nettel. Aztán egyből arra gondoltam, hogy mivel ez most eszembe jutott hamarosan biztosan lesz valami gond. Mikor hazaértem  már nem is volt kapcsolatom, nem érzékelte a netkábelt a gép. Gondoltam nem nagy gond, volt már ilyen, holnap reggelre jó lesz. Azonban ez ma reggelre sem lett jó, ezért átballagtam a szomszédba szólni, hogy gond van. Ígéretet is kaptam rá, hogy mindjárt átjön a netes srác (Mena a neve) megnézni mi lehet a probléma.

Addig is leültem a gép elé és megnéztem nem az én gépemmel van-e gond, de a kártyával kapcsolatban (Gigabit Ethernet) ahova befut a kábel az „Eszköz megfelelően működik” üzenetet kaptam. Ennek ellenére gondoltam rányomok egyet a hibajavításra, az nem ronthat a helyzetemen. Lássatok csodát, egyből érzékelte a kábelt és ment a net!

Vissza is mentem szólni, hogy nem kell jönnie a Mena-nak, megoldódott a gond. Aztán mire hazaérek (ezek kb. fél perces séták) a net sehol „Nincs kapcsolat vagy korlátozott”,mert „Az alapértelmezett átjáró nem működik”. Vissza már nem mehettem szólni, hogy mégis gond van, mert akkor már végképp hülyének néztek volna, így maradt a „kiseggelem” taktika és a reménykedés, hogy visszajön és nem is kell rá napokat várni.

Pár óra türelem aztán rózsát termett és így megírhattam Nektek is az újabb csodálatos kalandom!

2 megjegyzés:

  1. Arra tette fel az életetét hogy bazári bohócnak nézen téged, szerintem...:)

    VálaszTörlés
  2. Én is teljesen biztos vagyok benne, hogy ez a célja. Amikor meg éppen mükodik, olyankor altat!

    VálaszTörlés