2010. szeptember 20., hétfő

Tartózkodási engedély

A mai nappal végre sikerült beszerezni az újabb 6 hónapos túrista vízumot, amivel nyugodtan maradhatok, csak nem szabad megtudnia a hatóságnak, hogy nyelviskolába is járok.

Tegnap - szokásomhoz híven - én is részt vettem suli után a vasárnapi családi összejövetelen. Mikor mondtam, hogy hazaugrom enni és után visszajövök mondták, hogy szó sem lehet róla, ott kell ennem és egyből előttem termett egy kis asztalka levessel, kenyérrel, hússal és salátával. :)
Az igazi meglepetés azonban csak ezután következett! A gyerekek minden vasárnap kapnak egy édességcsomagot és a nagypapa rólam sem feledkezett meg, ezért kaptam pár csokit, epres nyalókát, rágót és csokis süteményt. Képet most már nem tudok betenni róla, mert a nagyobb részét megettem és nem mutatna jól a kép az üres zacskókkal.

Amúgy a légkondiknak köszönhetően sikerült megfáznom ebben a 30-35fokos melegben, amin a Yonan jót derült, mert ő is fújja az orrát meg prüszköl. Mikor tegnap mondtam ( Ana maríd biszebeb air-condition - Beteg vagyok a légkondi miatt ) és látták is, hogy megfáztam, egyből belém töltöttek egy ibrik jó forró citromos limonádét. :)  

P.S.: Az Adél az elején mondta, hogy úgy tekintsek rájuk, mint a második családomra, de ezt inkább tekintettem udvariasságnak, mint vettem komolyan. Napról-napra bizonyítják, hogy tévedtem!

2 megjegyzés:

  1. Lassan már az állampolgárságot is meg fogod kapni :-)
    Ha rajtam múlna, akkor már egyenesen nemzetközi állampolgárságot adnék.


    P.S.: Remélem ezt már nem törlöd :-D

    VálaszTörlés
  2. Tiszteletbeli kisfiuknak fogadtak :) Babaarcú :)

    VálaszTörlés