2010. szeptember 22., szerda

International Day of Peace - Koncert

Bár hétfőn Yonan már jelezte, hogy másnap estére van valami program, de nem értettem pontosan és meg is feledkeztem róla. Ezért némiképp váratlanul ért, mikor kedden este 8fele kopogtattak az ajtómon és Yonan is meglepődött, hogy még nem vagyok kész. Hamar összekptam magam és elindultunk, bár akkor még nem tudtam pontosan hova.

Mintegy fél órás buszozást követően megérkeztünk az Alexandriai könyvtárhoz (maktaba), ahol egyelőre még csak beszédeket mondtak, de már láttam, hogy ez valamiféle koncert lesz. Az együttes frontembere biztosan valami helyi híresség lehetett, mert nagyon örültek neki, mikor a színpadra lépett és a nevét skandálták.

Sajnos képeket nem készítettem ezúttal, de biztos vagyok benne, hogy el tudok képzelni egy koncertet. :) Itt igazából a zenét kellett volna valahogy megörökíteni, mert az tényleg nagyon jó volt. Teljesen más jellegű, mint amilyet otthon vagy Európa szerte megszokhattunk. Érdekesség, hogy az egyik zenész szerintem vak volt, mert úgy vezették fel a szinpadra, ültették le és adták a kezébe a hangszerét.

Sajnálom, hogy az éneklésből nagyon keveset értettem, mert utána a Mego elmondta, hogy nagyon jók voltak a szövegek, amelyek az alkalommal voltak kapcsolatosak és az emberek közötti szeretetre és békére hívták fel a figyelmet.

A koncertet követően még olyan 11fele elugrottunk megvacsorázni több ismerőssel, akikkel a koncerten találkoztunk. Yonan persze itt sem engedte, hogy fizessek akármennyire is győzködtem, ezért megígértem neki, hogy legközelebb én hívom meg őt. Útban hazafele (3/4 1kor!) még bementünk egy mobilos boltba, mert a Mego mobiljával volt valami probléma.

Ahhoz képest, hogy egy nyugodt estére számítottam, újabb élményekkel gazdagodva fél kettőre értem haza.

1 megjegyzés:

  1. Íme a decemberi programod!
    http://www.youtube.com/watch?v=xinWIgnLy-A
    Together for peace camp 2010 Egypt :D

    VálaszTörlés