2010. szeptember 27., hétfő

Sörvásárlás

Az iskolából hazafelejövet, a buszból felfedeztem egy itteni italboltot, ún. „Drinkies”-t. El is határoztam, hogy a legközelebbi alkalommal meglátogatom, már csak kíváncsiságból is. Azt kell mondjam ami az italozást illeti, mi Európában nagyon el vagyunk kényeztetve. A boltban állt 2 hűtő, benne 3féle sörrel (Heineken 9LE – 360Ft,  egyiptomi Stella 6.5LE – 260Ft és Amstel 6.5LE) és 2 vitrinben whiskey. Szóval ennyi lett volna!

Az egyiptomi Stella
A pultos kérdezte honnan jöttem, de fogalma nem volt hol lehet az a Elmagar (klasszikusban: Elmadzsar), aztán kérdezte, hogy Amerika? Mondom „mis Amerika” (nem Amerika). Miután fizettem (1 Heineken és 1 egyiptomi Stella) az eladó „Have fun”-al köszönt el. Nem tudom, hogy csak ez jött a szájára, vagy tényleg azt hitte, hogy ezzel a két sörrel valami bulira készülök.

4 megjegyzés:

  1. ...ééééés, jó volt a buli? :D:D:D

    VálaszTörlés
  2. Akkor én még nem is panaszkodhatok :-)

    Oktorberfest Münchenben, és a cég ahol a gyakorlatomat töltöm fizet mindent, amennyi csak belém fér :-) Mivel a cég dolgozóinak az egyik sátorban asztal is van foglalva, és ha ott ülök akkor ők fizetik a fogyasztást :-P
    Sörből, kajából :-D
    jede Menge...

    VálaszTörlés
  3. Idd csak a rém gyenge Paulaner-t, a az egyiptomi Stella helyett! :)

    VálaszTörlés