2010. szeptember 16., csütörtök

Séta

A mai napon Raúffal (Adél testvérének a férje) elmentünk sétálni a környékre. Akartam sok fényképet készíteni, hogy ne kelljen teljesen a képzeletetekre hagyatkoznotok de a Raúf mutatta, hogy ne erőltessem a dolog, vegyüljünk. :) Ennek ellenére azért készítettem pár képet, amiről nem tudom pontosan mit ábárzol, de úgy vettem ki kísérőm szavaiból, hogy valamiféle élőállat piac lehet. (A képek már zárás után készültek.)



A piac I


Piac II











Ezt követően felmentünk Raúf testvéréhez látogatóba, ahol még a kötelező teázás előtt megkérdezték, hogy kérünk-e vizet is. Először a Raúf kapott és mire kiitta mondtam, hogy én is kérnék. Az unokaöcs pedig azzal a lendülettel ugyanabba a pohárba töltött nekem is. Természetesen nem csináltam ebből problémát, jóízűen ittam ugyanabból is.


A látogatás vége fele az unokaöcs megkérdezte, hogy ismerem-e a Tiestot mert nagyon szereti. Mondtam, hogy persze és még megadtam neki a Paul von Dyk meg az Armin van Buuren nevét, hogy nézze meg őket is a Youtube-on, ezzel is terjesztve az európai kultúrát. :)

P.S.A beszélgetés közben a Raúf mondott egy szót „bit”, ami igazából házat jelent és a helyes kiejtése „bejt”. Ez ugyanolyan, hogy magyarul megértem a „Há kő meeni?”-t a „Hova kell menni?” helyett, de azért a kettő nem ugyanaz. Szóval, ez az arab azért nehéz szülés lesz!





1 megjegyzés:

  1. ...európai kultúra mi? :D:D:D
    mi lesz a következő, a drogkultúra? :D:D:D
    Kedvelem, hogy képeket is mellékelsz minidig :)

    VálaszTörlés