2010. szeptember 12., vasárnap

Az arab emberekről I.


A mai napon szép nyugalmasan telt. Végre eljutottam egy hatalmas élelmszierboltba, ahol kedvemre bevásárolhattam és beszerezhettem egyéb szükséges dolgokat (WC-kefe, törlőruha, leveses mélytányér, konzervnyitó, stb.).

Mivel itt is tudom nézni a magyar foci történéseit, ezért hamar feltünt a meccsnézéshez szükséges kellékek hiánya, mint a tökmag és szotyi. Vásárlás közben mondtam is a Nadia-nak (Héba huga), hogy ezeket feltétlenül be kell szerezni. Azonban akármennyire is kerestük, nem találtuk őket nagy sajnálatomra.

A bevásárlás után hazajöttem főzőcskézni (végre már nem csak a lendület volt meg hozzá). Utána pedig természetesen araboztam és bele-bele kukkantottam a Videoton - Szolnok mérkőzésbe. Ekkor is sóvárogva gondoltam rá, hogy milyen jó lenne közben ropogtatni vmit.

Aztán este átmentem a szomszédba beszélgetni egy kicsit, és szerintetek mi várt ott rám? Egy kis ajándék csomag benne szotyival, 2féle tökmaggal és egy számomra ismeretlen eredetű maggal!


A gyűjtemény


Hát, ilyenek az arab emberek! :)

2 megjegyzés: