2010. szeptember 9., csütörtök

Az alvásról

Hát emberek, ez nagyon kemény! Most éppen 5:41 van, de még egy pillanatot nem aludtam, mert órák óta jön a hangszóróból az "Allah balabala! Allah balabala! Allah balabala! Allah balabala!". Azonban ez nem a rendes recitálás, amire esetleg még aludni is lehetne, hanem olyan mintha valaki folyamatosan ordibálna.
Remélem ez azért van, mert a ramadán utolsó napját még meghajtják aztán utána valamennyivel nyugisabbak lesznek az esték, mert ezt elég nehéz elvisleni. Ez pedig már így megy, mióta itt vagyok.

A bioritmusom már így is teljesen felborult, mert ezek az arabok igazi éjszakai emberek. Ha valakinek ahhoz van kedve, hogy hajnalban nekiáll dobolni, üvöltözni vagy bármi, akkor az itt teljesen elfogadott és megszokott: most is ideállt egy csoport fiatal az ablakom alá "fesztiválozni". Komolyan kérdem, mi lenne ha még innának is?! :)

Amióta itt vagyok hajnali 4 előtt talán még egyszer sem aludtam el, de az elmúlt napokban már 6 előtt se nagyon sikerült!

P.S.: 6:15 Hát ez hihetetlen, de viszonylag csend lett. Már nem "énekelnek", hanem csak beszélnek. Mindenesetre kínomban lenyomtam a Doom 2 első két pályáját, mert már nagyon nagy volt benne a feszültség! Most már jobb, megpróbálok aludni.....

P.S.2: 6:41 Úgy tűnik túl korán örültem, mert az éneklés most átment "sportközvetítésbe". Folyamatosan megy a duma, de olyan felfokozott hangulatban, mintha a Magyarország 20:0-ra menne a spanyolok ellen fociban.

P.S.3: 6:50 Fenébe már, nem sikerül kiraknom Vegas-módban a Pasziánszt és még a Blikk Online sem frissült. :)

1 megjegyzés:

  1. Felettébb vidám estéd lehetett. Úgy látom rossz bulit választottam, az igazi ereszd el hajam móka az ablakod alatt volt :) (ráadásul megspóroltam volna egy csomó pénzt, hiszen ott a hangulathoz még itókára sincs szükség) :D
    Óóó és éljen a Doom2! :)

    VálaszTörlés