2010. szeptember 8., szerda

Az arab szervezésről

Arra már otthon is felkészített az arab tanárom, hogy az arabok nem éppen a jó szervezési képességükről híresek. Sajnos most ezt a saját bőrömön is megtapasztaltam. Mint ahogy azt már egy előző bejegyzésemben megírtam, vasárnap este felhívott az arab professzorom, hogy ma lesz az első órám 16:30kor. Nekem ezután meg kellett szerveznem, hogy az Adél családjából legyen aki elkísér az első alkalomra, hogy lássam hogyan lehet eljutni oda-vissza busszal.

Erre mi történik? Az előbb kapok egy telefonhívást hogy az első alkalom követező hét szerdán lesz 16:30kor. Kérdésemre, hogy a maival akkor mi a helyzet, közölték: ma nem lesz!

Ezek után nekem nincs képem megmondani a szomszédban, hogy bocs, de akkor a mai alkalom mégis sztornó és a jövő héten megyünk. A Yonannak úgyis mindegy, hogy mikor kell eljönnie velem, ezért ma el fogunk menni és legalább az útvonalat megtanulom, ha órám már nem lesz. :(

3 megjegyzés:

  1. Baszki! Ezek szopatnak téged...
    Idegesító lehet. Én is voltam hasonló helyzetbe, tovább álltam...:D Persze nem mondom hogy neked is ezt kéne tenned. De ne feledd hogy nyelvet tanulni mentél...
    Megkaptad a többi kommentem is?

    VálaszTörlés
  2. Jah, elég rendesen, de majd minden a helyére kerül. Egyébként a Ramadán miatt állt itt minden a feje tetejére.

    Ez az egyetlen egy komment, amit eddig kaptam Tőled.

    VálaszTörlés
  3. Szopón vagy Baby :D Lehet jobban jársz, ha a szomszéddal beszélgetsz...lehet előbb megtanulsz :D
    Az angyalok mai napi penzuma is az, hogy mindig előre kell nézni... :)

    VálaszTörlés