2011. július 12., kedd

Búcsúztató – Családdal

Csütörtökön a végső búcsúra is sok került, a második családommal. Én 8-ra mentem át, de még várni kellett míg mindenki megérkezik, így az időt egy kis meccsnézéssel ütöttük el, amire a szurkolók természetesen teljes harci díszbe öltöztek.

Egy meccsnézés kellékei
Elég jó csapat állt össze










A meccs szünetében pedig mondta a Raouf, hogy szeretne mutatni valamit és felvitt a lakásukba, ahol megismertetett a hobbijával.

A Raouf csatacirkáló
A flotta két darabja










A 4:1-es eredménnyel záruló meccset követően, amelyen a rekordbajnok Ahly bebiztosította idei aranyérmét is, már megérkeztek az emberek, így a fontos kellékek is előkerülhettek megint.

Egy kis üdítő

Emaradhatatlan










Ezt követően elbeszélgettünk és elmondták, hogy bármikor visszajövök itt családra lelek. Ha minden jól megy, akkor erre nem is kell olyan sokat várni, mert tervbe van véve Luxor meglátogatása télen, és akkor már Alexandriába is visszamegyünk pár napra.

Szomorú, de egyben örömteli
Hajnali 2-kor aztán elbúcsúztunk, mindenkit végigpusziltam, megöleltem és hazamentem, hogy még kicsit pakoljak, mert 4-kor már indultunk is Kairóba, a repülőtérre…..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése