2011. május 19., csütörtök

Lánybúcsúztató házibuli

Az elmúlt két napon abban a megtiszteltetésben volt részem, hogy részt vehettem egy esküvőn előtte lévő nap pedig a jövendőbeli feleség házibuliján. Elsősorban Nany szervezett be engem is, de néhány vendéget már én is ismertem közelebbről vagy látásból. 8-kor indultunk, útközben még ittunk egy cukornád levet és fél 9-re már meg is érkeztünk a buli színhelyére.
Minden fontos kellék megvolt: díszkivilágítás és zene
Annak ellenére, hogy sokan most láttak először egyből befogadtak és régi ismerősként kezeltek. Azonnal kaptam egy tál süteményt és egy kispoharat és állandóan figyeltek arra, hogy soha ne maradjon üresen.
A hivatalos töltögető...
....és a legfőbb mókamester










Mindenki hozzátette a magáét!
Nany már lefele tekinget











Egyiptomi Sakara sör (10%), senkinek nem ajánlom

Az estét amúgy egy üveg Johnnie Walkerrel és Bacardival kezdtük, de a fogyasztás gyorsasága miatt azt gondoltam, hogy hamarosan kifogyunk mindenből. Aggodalmam azonban alaptalannak bizonyult, mert ahogy érkeztek az új vendégek, mindenki hozott valamit a közösbe.
Az egyik újabb érkező










Később aztán befutott a vőlegény is a saját legénybúcsúztatójáról, de a másnapi esküvőnek köszönhetően nagyon összeszedett volt, a körülötte lévőkhöz képest. Hamarosan pedig a társaság néhány tagja az elfáradás tünetit kezdte produkálni, így még egy kicsit elidőztünk, majd hazafele vettük az irányt, hogy kellőképpen kipihentek legyünk a másnapi esküvőn.....
A jövendőbeli férj és feleség

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése