2011. április 2., szombat

Szombati moziest a Jezsuita központban

Úgy érzem új állandó szombati elfoglaltságot találtam, legalábbis azokra a szombatokra, amikor olyan filmet vetítenek, amit még nem láttam és érdekel. Régebben is tudtam erről a lehetőségről, de ameddig nem volt jó idő nem igazán volt kedvem esténként elmenni, inkább a szomszédba mentem át beszélgetni.

Ma az Eredetet néztük meg, amit én már otthon láttam, de szivesen néztem meg újra és előtte nem is tudtam, hogy ez lesz. A nézőközönség többségét inkább az öregebb korosztály adta, de azért néhány fiatal is feltűnt a nézőseregben. A hetekre leosztott programot látva ezt eléggé furcsáltam, mert nem igazán az idősebbeknek szóló filmeket vetítenek. (Persze nem áll szándékomban ezzel bárkit is beskatulyázni!)

A film után elsétáltunk a kedvenc talponállómba, ahol 1.25LE (45Ft) egy szendvics majd a kávézó következett, ahol egy tejes-tea mellett egy újabb nagyon fontos dolgot tudtam meg. Amikor bárkivel szóba elegyedek és megkérdezi szeretem-e Egyiptomot, mint elmondom, hogy igen, mert az egyiptomi emberek nagyon elif-ek (barátságosak). Azonban ma a Munír felvilágosított, hogy ezt a szót leginkább az állatok jellemzésére szokták használni......

1 megjegyzés: