2011. január 4., kedd

Telefoninterjú a Vatikán Rádiónak

Ma, kora délután különös levelet kaptam Rómából, a Vatikáni Rádió magyar szerkesztőségéből, amelyben arra kértek, hogy adjak interjút a keresztények elleni robbantást követően Alexandriában kialakúlt helyzetről.
Az első elolvasást követően még az is megfordult a fejemben, hogy valaki morbid tréfát akar űzni velem, de szerencsére a kételyeim alaptalannak bizonyultak.

Mituán elküldtem nekik az itteni telefonszámom, 1-2 perc várakozást követően meg is csörrent a telefonom és egy rövid beszégetést követően megkérdezték, hogy nem bánnám-e, ha a beszélgetésünket rögzítenék és később lednák. Természetesen nem volt ellene kifogásom bár fogalmam sem volt, hogy mik lesznek a kérdések, pontosan miről kell majd beszélni.

Eleinte nem ment olyan gördülékenyen a dolog, mint ahogy szerettem volna, de - néhány órától eltekintve - már 4 hónapja nem beszéltem hangosan magyarul. Ha minden igaz 3perc múlva (19:30) adják le a Vatikáni Rádió hiradójában, de mivel ezt Ti valószinűleg le fogjátok késni, ezért akit érdekel az innen, a kis hangszóróra kattintva, töltheti le és hallgathatja meg: http://www.radiovaticana.org/ung/Articolo.asp?c=451751

P.S.: Én egyből a hibáimat vettem észre, de szerencsére már kaptam pozitív visszajelzést is. Remélem Nektek is - a szomorú téma ellenére - tetszeni fog!

3 megjegyzés:

  1. Az én Büszkeségem, nagyon ügyes kis Tivadarom! :)

    VálaszTörlés
  2. Tituskám! :)
    Hát, ezt kétszer meghallgattam! Beszarok! :) Muszály volt regisztrálnom, mert ehhez már hozzá kellett szólnom! Vér profi volt, mint egy igazi tudósító(palánta)! :) Büszke vagyok rád, tényleg! Vigyázz magadra! ...aztán nézd meg, mert írtam az iwiw-en is néhány hete! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm az elismerő szavakat!
    Éppen a napokban gondoltam, hogy hova tűnhettél, mert az eleinte mindig írtál MSN-en.
    Mindenesetre örülök, hogy beregeltél és hozzászóltál, mert így legalább látom, hogy még mindig itt vagy! :)
    Az iwiw-el az a baj, hogy - nem tudom miért - hónapok óta nem tudom megnyitni, de majd megoldom és megnézem mit írtál.

    VálaszTörlés