2011. január 26., szerda

Egyiptomi zavargások

Ahogy már tegnap megírtam ma iskolába mentem és ehhez oda-vissza keresztül kell buszozni a városon. Az utam során azonban semmiféle rendkívülit nem tapasztaltam, semmi látható jele nem volt az itteni történéseknek, így én csak a magyar hiradásokból tájékozódom. Ami engem illet abszolút nem aggódom, nem érzem úgy, hogy bármiféle veszély fenyegetne.

Akit érdekelnek az itteni történések ide kattintva többet megtudhat róluk:
http://index.hu/kulfold/2011/01/25/soha_nem_latott_tuntetes_alakul_kairoban/

http://index.hu/kulfold/2011/01/26/egyiptomban_mar_a_mubarak-fiu_menekulese_a_tema/

Holnap megyek át a szomszédba, akkor majd jobban fogom látni, hogy az itt élők hogyan élik meg a helyzetet. (Bár nem látom, hogy az emberek többségét igazán érdekelné a dolog.)

1 megjegyzés:

  1. Szuper, hogy Te semmiféle rendkívülit nem tapasztaltál. Bőven elég, hogy mi tapasztaljuk a teljes elérhetetlenséget. Totális telefon és internet zárlat. Interneten egyáltalán nem vagy elérhető, hiába hívlak bármennyiszer, századszorra sem kapcsolja a telefonod. A hírek pedig egyre ijesztőbbek. Örülök, hogy Te nem aggódsz. Bárcsak elmondhatnám én is ugyanezt magamról. :(( Itt vagyok Spanyolországban és egyetlen percét sem tudom élvezni, mert folyamatosan Miattad aggódom. Rohadt rohadt rohadt tüntetések!! Utálom amiért ott vagy!!!

    VálaszTörlés