2010. november 22., hétfő

Technikai problémák - frissítve

Húú, nagyon ideges vagyok és az a baj, hogy nem is tudom senkinek kipanaszkodni magam. A szomszédban építkező barátaim megint úgy gondolták, hogy az lesz nekem a legjobb, ha egyszerűen elvágják a netkábelem. Ennek a derék tettnek az okát több dolog miatt sem értem, de szerintem soha nem is fogom megtudni, hogy
- miért nem lehet nekem szólni, hogy útban van a kábel? (Kb. 1perces fennakadást jelentene a munkában!)
- miért volt olyan hihetetlenül fontos elvágni, mikor rá 15-20percre már el is mentek?
- egyáltalán miért volt annyira útban, mert mikor elvágták egyből kinéztem az ablakon és semmi értelmét nem láttam a dolognak?

Ezek a dolgok egyszerűen nem férnek a fejembe, mert teljesen nonszensz! Mindenesetre már intézkedtem és ígéretet kaptam arra, hogy holnap kapok új kábelt. A problémám nem is az, hogy egy ideig nincs net, hanem az egész dolog értelmetlensége, ami hihetetlenül bosszantó!

PS.: Ezt a bejegyzést egyből az eset után írtam, de értelemszerűen csak később teszem közzé!

PS.:A fentebb leírt 1nap azért sokkal jobban elhúzódott, mint az elsőre gondoltam. Ez annak is volt "köszönhető", hogy pont a múlt héten volt a muszlim karácsony.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése