2010. november 3., szerda

A jezsuita központ II.

Már sokszor olvashattátok, hogy koncerten voltam a Nany-val a jezsita központban. Ez úgy tűnik, hogy állandó program lesz, mert 1-2hetente a Nany mindig szól, hogy pénteken megyünk a központba. Ennek már az elejétől fogva nagyon örültem, mert így lehetőségem van ismerkedni korombeliekkel is, és velük tudunk közös programokat szervezni (ld.: előző bejegyzésem).

Azonban eddig teljesen  képzeletetekre kellett hagyatkoznotok, ezért a legutóbbi alkalommal pár képet és videót is készítettem. A koncert vége után - attól függően, hogy Nany kisfia (Mark) is velünk van-e - el szoktunk menni még egyet enni vagy teázni egy kisebb társasággal, de az arab teázási ill. teaházi szokásokról, majd egy külöm bejegyzésben szeretnék értekezni. :)

A jezsuita központ




Nany











PS.:Eredetileg nem ennyit szerettem volna ehhez bejegyezni, hanem jött volna még egy másfél perces koncert videó.Azt azonban tegnap óta képtelen vagyok feltölteni. Ma reggel 4órátn keresztül töltötte a 32Mb-s file-t, aztán meguntam. Az elkövetkezendő napokban majd még megpróbálkozom vele, hátha mégis sikerül.


1 megjegyzés: