2010. október 5., kedd

Mahír születésnapja

Néhány nappal ezelőtt - szokásomhoz híven - látogatóba mentem a szomszédba, ahol Mahír érekezését követően egy kisebb születésnapi ünnepség vette kezdetét. Elénekelték arabul a "Boldog szülinapot", amit természetesen nekem is el kellett énekelnem magyarul.

Ilyen alkalmat nem szabad fényképezés nélkül elszalasztani, ezért hazaszaladtam a gépért és még egy sört is átvittem ajándékba, amit még múlt héten vettem magamnak, de nem igazán volt alkalom az elfogyasztására. A tortából mindenki kapott egy kisebb adagot és Mahír a sört is szétosztotta igazságosan, így azt is megízlelhettem és nem is kellett csalódnom az egyiptomi Stellában (felteszem a képét az előző írásomhoz, ahova ígértem).

....a felszelése....


A torta....











..... és a boldog ünnepelt!


2 megjegyzés:

  1. Egy nagy boldog család :) Fotós: a tiszteletbeli kisfiú :)

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, engem itt tényleg úgy kezelnek mintha valami családtag lennék.

    VálaszTörlés