2010. október 17., vasárnap

Az alexandriai áramellátás

Amikor az Adél családjától átköltöztem a mostani albérletembe Hébáék pár dologot (étel, gyufa, stb.) előre idekészítettek nekem, hogy ne legyen mihez nyúlnom. Akkor láttam, hogy kaptam pár gyertyát is, és gondoltam milyen aranyosak, biztos gondolják, hogy majd egyedül fogok itt romantikázni.

Aztán hamara rá kellett jöjjek, hog ezek a gyertyák  sokkal gyakorlatiasabb célból kerültek ide, mivel itt az áramszünet teljesen mindennapos dolog. Ezek időtartama a pár másodpercestől a több órásig terjedhetnek. Tegnap este bele is szaladtam egy több órásba és az emberek a mobiljukkal meg elemlámpával világítva közlekedtek az utcán olyan sötét volt. (A 10-15emeletes egybeérő tömbházak még a Hold fényét is felfogják ilyenkor.)
Voltak, akik egyszerűen tüzet raktak




Élmény lehet ilyenkor vezetni

Tudom, hogy ezen a tüzes képen nem sok látszik, de nagyon jól érzékelteti a helyzetet.

1 megjegyzés: