2010. november 28., vasárnap

Mark születésnapja

Igaz, hogy korábbra ígértem ennek a bejegyzésének a megírását, de gondolom nem rágtáok le a körmötöket a nagy várakozásban. Meg amúgy is, jobb később, mint soha ugybár!

Szóval csütörtökön megünnepeltük Mark 6. születésnapját. Olyan fél 9fele ájöttek értem, hogy ne marajak le az elejéről, mert tudják, hogy én csak olyan 9fele szoktam átmenni. Szerencsére már készülődtem, így nem kellett rám sokat várniuk.

A "buliban" aztán volt minden, ami ilyenkor kell: torta, zene (szintetizátorról), ajándékozás (tőlem is kapot vmit), éneklés,de helyettem beszéljenek inkább a képek!

Mark, az ünnepelt
Az elmaradhatatlan kellék, felirattal
(ajd milad szaid Mark : Boldog születés
ünnepét Mark!)












A hangulatfelelős (Suzanna - Babajja)
Az ajándékozás










Azért én is itt vagyok (Raouf-al)
"Hűűű,de kibuliztam magam!"

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó! Micsoda buli :)) Nagyon jó az a torta! Remélem ilyen szülinapi tortácskát kapok én is Tőled, ajd milad szaid Gréta felirattal hihi. Nagyon cukik ezek a gyerekek, de a legaranyosabb kétség kívül az a nagyra nőtt hófehér kisfiú a Raouf bácsi mellett :D

    VálaszTörlés
  2. Igen, az a nagyranőtt fehér, ő ilyen albínó arab. Nagyon ritka példány, a neve: Titafad

    VálaszTörlés